Uw schuld kunt u direct en eenvoudig online betalen. In de brief die u heeft ontvangen staat uw dossiernummer, deze dient u te vermelden bij uw betaling. U kunt het bedrag ook handmatig naar ons overboeken op IBAN: NL09INGB0008411407 ten name van ACCS.
In veel gevallen is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen of de gehele schuld op een later tijdstip te betalen (uitstel van betaling). Benieuwd of dit voor uw schuld mogelijk is? Neem dan contact op met uw dossierbehandelaar.
Helaas werken wij niet op basis van automatische incasso. U kunt uw schuld eenvoudig online betalen, een handmatige overboeking of – in het geval van een betalingsregeling – een periodieke (maandelijkse) overboeking. Zo hebt u er zelf geen omkijken naar, wel zo handig.
Het kan voorkomen dat uw betaling en onze brief elkaar kruisen. Stuur een kopie van uw betaalbewijs, inclusief dossiernummer, naar info@accs.nl. Wij nemen dan contact op met onze opdrachtgever en zullen u vervolgens berichten.
U hebt van ons een brief ontvangen met het verzoek om een bedrag te betalen. Als u deze al hebt betaald, dan is het belangrijk dat wij dit zo snel mogelijk weten. Stuur een kopie van uw betaalbewijs, inclusief uw dossiernummer, naar info@accs.nl.
U kunt eenvoudig een overzicht aanvragen van uw openstaande schuld. Dit kan online middels de login of via het formulier 'overzicht aanvragen'. Binnen enkele dagen ontvangt u deze op het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Het kan zijn dat u een brief hebt ontvangen met juridische termen die u niet begrijpt. Dat geeft helemaal niets, wij helpen u verder. Neem dan telefonisch contact met ons op.
Soms is het niet mogelijk om zelf een overzicht te creëren in uw administratie. Of lukt het niet meer om rekeningen op tijd te betalen. Gelukkig zijn er verschillende instanties die u daar graag bij helpen.
Een schuld is niet iets om u voor te schamen. Zoek daarom op tijd hulp.
Bent u zelf niet in staat om uw vordering met ons te bespreken, of beheert iemand anders uw administratie? Dan ontvangen wij graag een bewijs van volmacht op info@accs.nl. Dit kan iemand in uw naaste omgeving zijn, maar ook een vriend, jurist of advocaat.
Denkt u aan zelfmoord? Neem dit serieus en loop er niet mee rond. U kunt contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Bel 113 (normaal tarief) of 0800-0113 (gratis). Meer informatie vindt u op de website www.113.nl
De fase waarin uw vordering zich bevindt, is bepalend of u wel of geen bezwaar kunt indienen. Lees meer over dit onderwerp op de pagina ‘bezwaar indienen’ en bekijk daar uw mogelijkheden of gebruik de login.
Bent u ontevreden over de manier waarop u te woord bent gestaan, de oplossing die u is aangeboden of de wijze waarop wij te werk gaan? Dan kunt u een klacht indienen via ons klachtenformulier. Wij zullen deze klacht binnen 5 werkdagen behandelen.
In de meeste gevallen wel, neem daarvoor contact op met ACCS.
In de meeste gevallen kan er beslag worden gelegd zodra wij een vonnis hebben van de rechtbank. Wij zullen er alles aan doen om dit te voorkomen en proberen om samen met u naar een oplossing te zoeken. Als dat niet mogelijk is, zullen wij overgaan tot beslaglegging.
Een deurwaarder mag beslag leggen op uw inkomen of uitkering, uw woning, uw bankrekening, uw voertuigen en op uw overige (on)roerende zaken. Beslagleggingen zijn over het algemeen prijzige handelingen. Wij adviseren u daarom om tijdig te betalen of een acceptabele betalingsregeling te treffen, om te voorkomen dat uw schuld onnodig hoger wordt.
Beslaglegging kost geld, soms wel enkele honderden euro’s. Deze kosten zijn voor uw rekening. Het is dus belangrijk dat u meewerkt aan een oplossing en u houdt aan lopende betalingsregelingen.
Er wordt nooit ‘zomaar’ beslag gelegd, hier is een lang traject aan vooraf gegaan. U heeft herinneringen en aanmaningen ontvangen vanuit ons of onze opdrachtgever, met het verzoek te betalen. ACCS heeft u meerdere malen verzocht om uw schuld te betalen of een regeling te treffen. Tot slot heeft u een vonnis of dwangbevel ontvangen waarin u bent gesommeerd (verplicht) om te betalen.
Iedereen heeft geld nodig om de huur te kunnen betalen, boodschappen te kunnen doen of de zorgverzekering te kunnen betalen. Dit deel van uw inkomen wordt de beslagvrije voet genoemd. Wanneer een deurwaarder beslag gaat leggen op uw inkomen, dan is hij verplicht om hier rekening mee te houden.
Op de website van de Rijksoverheid kunt u zelf de hoogte van uw beslagvrije voet berekenen. U wordt gevraagd om zaken te delen, waaronder uw inkomen, uw woonlasten en eventuele andere beslagleggingen die momenteel actief zijn. Wijkt uw berekening af? Neem dan zo snel mogelijk contact op met uw dossierbehandelaar.
Wanneer u het vermoeden hebt dat beslagvrije voet verkeerd is berekend, dan kunt u inloggen op de website van Schuldenwijzer met uw DigiD. Hier vindt u een overzicht van alle beslagen die op uw inkomen zijn gelegd. Klopt de berekening niet, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw dossierbehandelaar.